Pages

1 Ocak 2011 Cumartesi

İki Post Birden

Puu edepsiz! Başlığı okuyunca çağrışan ne biliyorum! kljfdlsfj (Şayet ne diyor bu kız yea diyorsanız lütfen asıl edepsizin ben olduğunu söylememe izin verin)


Bazen içimden gelen -kendimle ilgili- şeyleri yazmıyorum çünkü yanlış anlaşılacağım, biliyorum. Kendimi anlatmak için çaba sarf edesim olmayınca, o anlık vazgeçiyorum. Sonra geçiyor zaten bazısı.

Demin tivitıra "insanın bazen ölesi geliyor" yazacaktım ama bir anda vazgeçtim. Ben ölmek istemiyorum ama bazen, "pause" tuşunu bulamamamdan mütevellit ölesim de gelmiyor değil. Gel de bunu anlat... Hayır, aslında insanlara da kızmıyorum, şimdi sevgilim böyle bir şey yazsa, ohoo, nasıl da paniklerim. Normal bir şey aslında.

Bu postun mesajı yok. Sanırım şu eklediğim "caps" büyüyor yeni pencerede. Büyüsün ya, yazarken eğlendim ben hem.

Edit: Koskocaman oldu ya hayırlısı lkfjdsjf

4 Kalem Kelam:

diyego dedi ki...

ımm, eklediğin caps tıklayınca büyümiyii. kaydedip bakabildim.

sevgilin de süper bi insanmış hee. ne güzel yazmış hem çok güzel tivit. :)

o diil de, o caps şeysini çok sevdim ben. güzel fikir. +rep canım benim.

son olarak, yazma öyle şeyler!

yazacaksan da önce açıkla sonra yaz. lksjfslfj "noluyo yea" diye soramadan net gider, telefonun şarjı biter (ikisi aynı anda oluyo evet) sen "önemli bir şey yok yea" diyemeden ben giderim kalpten. :(

olur olur yani. son olarak, sen yazma yani öyle şeyler.

Melike dedi ki...

yeni sekmede ya da pencerede açınca büyük açılıyor :)

sevgilimi severim ya, iyidir. fena da yazmaz aslında.

e sağol, iyi fikirlerimin olması şaşırtıcı olmamalı :P

yazasım gelince yazmalıyım bence :/ ama işte bazen yazıdan çok açıklaması uzun olacak gibi gözüüyor, yazmıyorum işte. beni kısıtlıyor insanlar :(((

ayrıca kalpten gitmezsin ki. kötüye bir şey olmaz, iyiyi de allah korur :/

Dallama Blogger dedi ki...

öncelikle seninde raadlaman lazım, derhal seansa alalım beyler.

caps kesinlikle açılmıyor opera'da açılmadıysa zaten hiç birinde açılmaz. caps bizim işimiz biliyorsun hocu

Melike dedi ki...

http://img816.imageshack.us/i/tivitreysi.jpg/

budur kjfkldsj ayrıca chrome'da açılıyor. opera ne öyle yaa :/
ayrıca da, raadım ben :/