Pages

13 Nisan 2013 Cumartesi

Bir Takım Planlar


Umut ile Gtalk'ta muhabbetler ederken Hale'nin mesajı geldi bana. Mesajı anlatmak için başladım neden o mesajı attığına. 


me
10:55 PM
demin hale mesaj atmış
barış bıçakçı oku demiştim
daha evvel murat menteş de okuttum

10:57 PM
ne demiş

me
10:57 PM
murat menteş sen (ironik, çarpıcı ve aklındakileri yazmayı yetiştiremediğinden nefes nefese cümleler), barış bıçakcı daha bir ben (şairden bozmalık, metafor severlik, 3 noktalı duygusallıklar)
demiş
başı ve sonu var da
onlar detay

10:57 PM
hayır barış bıçakcı ben!
gitsin emrah serbes filan olsun o
ayrıca birinci penaltı benim!

me
10:58 PM
lkjdşlasdjfsklfjskldjflsjfkdsjflsj
bence sadece ikimizi koymasını kıskandın sen :P
başbaşa :P
ahah

10:58 PM
bunu aynen yaz

me
10:58 PM
valla alayını seviyorum. hepsi benim olsun kfjdsklfjdjs ben olayım demiyorum bak
kjdfgkljdfjjklgfjklgjfgkl
olcayı
bi de bunları kaçırcam
dflkşgdkgşfklkgşldkf aynı evde yaşıycaz

10:58 PM
o eve girilmez leş gibi aforizma kokar o ev

me
10:59 PM
lkjdsklfhksdjlfhdskjf o evden çıkaman reyiz
seni de kaçırcam fkjsdfsdhfjdskhfdskjfhdsklh

10:59 PM
darlanırım ben la o evde

me
10:59 PM
ı ıh
çıkman
emraah
bi bira açsana la dersin fdkjshfkjh

11:00 PM
adam benden tiksinir hatta bir gebeş itin hayatı diye roman yazar beni anlatır

me
11:00 PM
fkldsjfıldsjfkdjkfjsdlfjdskf

11:00 PM
barış bıçakcı ağzını bozar
olcay kavuzlu çöker susar konuşmaz

me
11:01 PM
kljfskdljfklsdjflksj
konuşcak
isyan etsin banaaağ doğru fklsdjklfjdsklf
en son beni ikna etmeye çalışacaklar. tamaam, bir arada yaşadık, hadi evimize dönelim dicekler. ıı ıııh yetmeeeğğzz dicem.

11:01 PM
o evde ben nasıl barınayım la olcay kavuzlu ya umut ya ben dese kaşla göz arasında çöbün yanına beni de koyarsın kapıcı götürsün diye

me
11:01 PM
jkljddmlsjfkldjfsfkjsfjdslfjdsfjskljflsa jdklsajdlkasjdkasljdklsajdklsjadlkasjd
niye öyle desin ki?
öyle derse seçim yapmam
yemek vermem ona
geri alsın lafını diye fkjldskfljdsşlfj

11:02 PM
helal kanka tuttum bunu, emraaaaaaaaaaaaah biram nerde aınakoyum şu entel barışa da kap gel bi tane yine efkarlandı bak pencereden bakıp bişiler kuruyo kafasında

me
11:03 PM
sdkjaşldksşlkdklsjdklasjdj
barış
ne düşünüyorsan yaz çocuuum
okuycak olcay
ljdfsklfjd lskfj
sesli oku olcay

11:04 PM
barış ne düşünecek bugün 9 - 10 halısaham var diye düşünüyodu r

me
11:04 PM
kjdajlkdja ldjslkjd
ne güzel gideriz hep beraber
tezahürat yaparız





Çok seviyorum ben bu adamları ya. Hani böyle bizden biri olmanın ötesinde insanlar. Aynı evde yaşamak için hastalıklı bir takım düşünceler içine girmiş olabilirim ama... Anlıyorsunuz beni, biliyorum :/ Hem zaten Murat Çidamlı'yı da kaçırmak istiyorum artık. 

Ne güzel insanlar var, ne çok bize dokunuyorlar. İyi ki de varlar.

(Not: Ne çok güldüm bu muhabbeti yaparken, o random gülücüklerin hepsini kahkaha olarak tahayyül edin, öyle de keyif aldım)

2 Kalem Kelam:

who cares dedi ki...

onu da kaçırcam bunu da kaçırcam dersen yakında barış bıçakçı halısahaya gitmicek. adamın ayağına elemanları getirmenden anladığım en bi özel olanı barış bıçakçı =p

Melike dedi ki...

kendisinin görüntüsü olmadığı için içi rahat olsun. halı sahayı saati bilsem de bir sürü fosforlu bişi giymiş adam kaçırmam gerekir :/

ancak içlerinden birisi ortadan kaybolsa beni ifadeye çağıracaklar :(

ve umut reyiz... özel olmanın sıralaması, eni, azı olmaz. ya yaa.