Pages

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Umut

etmeyi
bırakma!
...

bugün umut'un doğumgünü. bugün kpss de var. umut'un doğumgünü kutlu olsun.
aslında çokzel şeyler yazacaktım ama mutsuz gibiyim. ancak umut doğduğu ve karşılaştığımız için de mutluyum.
insanın dostları olmalı hedeleri var ya, doğru lan aslında.
dost önemli, umut çok önemli.

iyi ki varsın tümcesi de klişe ama doğru be!
umut, iyi ki varsın yahu. hiç yoktan kardeşle karışık abim oldu :) işime artık hangisi gelirse yani.

nice güzel yıllar geçiresin; bu günleri en kötü günlerin olarak hatırlayasın e mi? :)

seni çok seviyorum be!

2 Kalem Kelam:

Adsız dedi ki...

ah ulan ikidir tam kalbimden vuruyorsun =)) ne mutlu bana seni tanıma fırsatı yakaladım ben de seni çoooooooo....oooooook seviyorum =))
kpss'ye keşke çalışaymışım kolaydı =/

Melike dedi ki...

kardeşim ve kardeş bildiklerim hep keşke çalışsaydım diyor. son pişmaaanlııııık neyeee yaraaaar her bişiyin bişiyiii vaaarr olmaddııııı kardaşlaaarr klfjslfkjs

tüm kalbinle, böbreğinle ve dalağınla doğruyu söylersen, vururlar da. uçurtmayı vurmasınlar mı ki?
bilemiyorum. dediğim gibi, seni seviyorum.