Pages

10 Nisan 2010 Cumartesi

Profesyonellik

mühendisler hakkında atıp tutarım mütemadiyen. artık bir eğlence haline gelmişti hatta. şöyle odunlar, böyle kütükleri, kıymet bilmezler, zaten asosyallermiş de falan filan gibi negatif yaftalarım var tabii :) hani bilimsel kanıtı yok da, işte eski sevgili hatırası diyelim. aynı dönemde bir arkadaşla "mühendis"lerden çekince, internet deryasında oltamıza takılan "sevgi anlaşmak değildir, mühendis de sevilir" temalı geyiklerden de gaz alarak anti-mühendis akımı oluşturduk. e tabii ufak tefek eğlenceli örnekleri olmadı değil. "ahaha gördün mü bak? biz demiştik" denilir cinsten. öyle ki umut jeoloji mühendisi olmaktan vazgeçip yer bilimci demeye başladı kendine. (lsjdaldjasdh) (çok içimden geldi)

görüşmemde, danışanla çocuğunun mesleki eğilimine geldi konu. (etik ihlal yapmayacağım heyecanlanmayın). çocuk sayısalcıymış bazı özellikleri varmış. içekapanıklık gibi mesela (bu tip şeyler işte, detaylandırmayacağım) sonuçta, tam mühendislik okuyacak çocuk dendi. birden kocaman bir sırıtmayla bakıverdim. (iç ses: yaşasın! fikirlerim onaylandı!) sonra "yaa tabii ki mühendisler hakkında var bazı önyargılar ama tabii önyargıdır sadece hedehöde" bişiler dedim. içimden onaylamak da gelmedi değil anlaşıldığı üzere. yine de tuttum kendimi ki bir gün bunu söyleyeceğim söylense kesin bir mühendisi kırmışımdır da düzeltmeye çalışıyordumdur derdim :P

şimdi fark ettim de, görüşmede olan komik şeyleri kendi kendime hatırlayıp gülebilme hakkım var, zira etil ihlal olmaksızın konuşmak epey zormuş.
öyle yeaa.

ay yazdım da yollayasım yok.

1 Kalem Kelam:

kepazeyim dedi ki...

ben de asosyalliğimden dolayı; güvenlik mühendisiyim dicem artık.