Pages

24 Haziran 2010 Perşembe

Konuştuğun birisi var mı?

bazı sorular vardır ya, bir an kastını anlayamazsınız. bilseniz de o kadar saçmadır ki, bir sonraki sefere "hö?" demeksizin, bir kaç saniye düşünmeksizin bir cevap veremezsiniz ya... işte öyle sorulardandır "konuştuğun birisi var mı?" sorusu. işte bu soruyu duyunca "hö?" deme aşamasından sonra "hııı" deyip ne kadar iğrenç espri varsa hepsini yapmak istiyorum.
"konuştuğum ikisi var ehe mehe" diyesim bile gelmiyor değil ama azıcık riskli sanki :) okurken fark ettim zaman kaymış, toparlamayıp kendimle dalga geçmeyi yeğledim, geçtim bitti)

ha! bu soruyu sorarken, şöyle bir eğilip parmaklara bakıp yüzük yoklama faslını da atlamadıklarını belirtmek istedim. soruyu sorarken de kafayı "ehihihi" dermişçesine sağa sola salladıkları çok bilindiktir. ehm yani ben bilindik buldum, siz de bilindikmiş gibi davranabilirsiniz.

bu aşamada, konuştuğun biri var mı sorusuna alınan cevaba göre verilen reaksiyondan devam edelim. hayır derseniz "aman aman, olmasın. hepsi dert şekerim" diyen bir teyze olabilir karşınızda. evet derseniz "ayyy hede höde değildir işallah" diyen hede höde kendi eşinde falan en nefret ettiği özellikleri sıralayan bir teyze de olabilir.

evet! teyze dedim. bu soruyu bu kalıpta hep kadınlar soruyor azizim!

not: kitabımı okuyayayım ben biraz. herkesin kafasının karışık olduğu dönemlerde okuyup dinlginleştiği, daha evvel okuduğu bir iki kitap olmalı. bilindik ve etkili yani.

0 Kalem Kelam: