Pages

28 Haziran 2010 Pazartesi

köpeKorkusu

oldum olası hayvanları sevmişimdir. elmyra misali çocukken sokaktaki hayvanların peşinden koşar, onları da ürkütüp önden onlar arkadan ben koşturan aptal tipler olmamıza sebep olurmuşum.

neyse, bugün servise giderken bir sokak köpeği kesti yolumu. oynamak istiyordu. baktım fırsat da vermeyecek gitmeme, şöyle bir sevdim. içimden de işallah yanımda kolonyalı mendil vardır dedim. hepimizin olduğu gibi benim annem de hayvan sevince pis kirli fena iğrenç olur ellerin deyü deyü yetiştirdi beni. neyse, devam ettim gitmeye, çantamı kokluyor bir yandan da yanımda yürüyor, e haliyle. ben yürürken çantamı durup koklayamaz zaten, dediğim şeye bak! :)

servisi beklediğim yere dek geldik, benle gelirken köpek başka bir servisi bekleyen genç ufak tefek bir adam direkt uzaklaşmaya başladı. durdum beklediğim yerde. adam kaçmaya başlayınca hızlı hızlı, bizim köpek napsın? kuyruk sallaya sallaya adamcağızla oynamaya gitti. adam kaçıyor, köpek kovalıyor. köpeği çağırdım skadkdjsajld nasıl bir sahiplenmeyse artık, gel dedim yanına doğru yürüdüm. geldi köpek. adam yine olduğumuz tarafa doğru geldi. köpek naptı? yine peşine düştü adamın. bir an sonra, adam sol kolumu iki eliyle sıkı sıkı tutuyor, korkuyorum diyor, titriyor, uzaklaştırın diyor, sağ yanımda köpek, spor çantama ön ayaklarını dayamış, sevbeni bakışı atıyor, yüzü yüzümün dibinde.

adama "kaçarsanız kovalar ama" diyorum, "tamam" diyor ama bana tutunsa da aralarında sadece ben varım köpekle, kaçıyor yine. köpek kovalıyor yine. adam bir ağacın arkasına saklanıyor, "imdaaat!" diye bağırıyor. yine ona doğru koşan köpeği çağırmak, zaptetmek bana düşüyor. zira bir başka adam hoşt diyor yere vuruyor, köpek oralı bile olmuyor. ben de gel gel diyorum, köpek koştura koştura üzerime geliyor. atlıyor çantama tekrar, elleri bi üzerimde bi çantamda, gözgözeyiz, kuyruk sallıyor oyun istiyor. tabii burda ufak ufak korkmaya da başlıyorum, severiz dediysek de köpekle romantik anlar yaşamak isteriz demedik. o kadar yakınken korkarım ki köpek öpebilirdi. ehe, çok mu iyimserim?neyse güç bela indiriyorum, sakince duruyor seviyorum. adam hala ağacın arkasında. derken servis geliyor, biniyorum. camdan en son gördüğüm şey adama doğru yavaş yavaş ilerleyen köpek oluyor.

yarın adam aynı yerde beni görürse, bana kızar mı, benden utanır mı bilmiyorum ama adamı görünce hala acıyan kolumu ovuşturma ihtimalim büyük!

0 Kalem Kelam: