Pages

25 Haziran 2010 Cuma

ya işte böyle.

çok uykum var. uykum çok var.
e ama...
bugün danışman hocamı gördüm, en son gördüğüm zamandan bu yana ki 6-7 ay falan sanırım, az daha yaşlanmış. oysaki bundan 6 yıl önce ilk gördüğümüzde öğrenci sanmıştık.

zamanın hızlı geçtiğini, yıprattığını falan hep biliyoruz.
ancak asıl gördüğüm, artık insanları gördükçe zamanın hızına takılacağımın farkına varışım oldu.
zaman tutkum farkındalık olup kar olarak döner mi yoksa hep bir kaçıracağım hayatı kaygım mı olur bilemiyorum.
hala uykum var. başka da bir şey yazmam bu gece.

2 Kalem Kelam:

kepazeyim dedi ki...

yaşlanmasak daha korkunç olur aslında, zaman geçsin çabucak her bişeyi görüp gidelim.

Melike dedi ki...

zaman tam kararında geçecektir sanki :P
hem aa tüh lan ne çabuk da yaşlandım hiç bişi yaşamadan, hiç farkına varmadım pişmanım demek istemiyroum. zaman kararında geçsin, ben/biz hayatı kaçırmayayım/kaçırmayalım.