Pages

10 Haziran 2010 Perşembe

-yorum

işyerindekilerin hepsini birbirine benzetiyorum; tanıştığım birini hatırlamıyorum, tanımadıklarıma selam veriyorum.

yapmam gerekenler yine yoğunlaşacak; yine son dakikayı bekliyorum. sınavdan geçeceğim için, nasılsa her şey olur diyorum. bundan sıkıntı da duymuyorum.

içimdeki huzursuzluğun adını koyamıyorum. olur öyle diyorum. hem oluyor da öyle, sonra geçiyor.

temizlikçi abla bana hep canım diyor, muhabbetimiz yok; sinir oluyorum. bir şey diyemiyorum.

sınava 2-3 gün kala çocuklarının sınav kaygısı sebebiyle randevu alan ebeveynlere sinir oluyorum. bunca zamandır neredeydiniz demek istiyorum.

karar alıyorum; vazgeçiyorum. sonra yine karar alıp yine vazgeçiyorum. vazgeçmekten vazgeçiyorum. buna da olur öyle diyorum.

kahve içmek, kırmızı oje sürmek, düşmeden topuklu ayakkabıyla yürümek istiyorum.
zaman kaygısı yaşamayı bırakmak istiyorum.


acelem yok.

aslında belki zamanım da yok.

2 Kalem Kelam:

özcan dedi ki...

bence salı günü için zamanın vardır =))

Adsız dedi ki...

karar alıp vazgeçmek, alıp vazgeçmek bana birini hatırlattı! çok yakın birini, çok çok yakın...

kelime doğrulama: ccc melikereyis ccc