Pages

12 Aralık 2009 Cumartesi

beklemek

9.11.09
13:38

"ee ama aramadı hala.
2 dakika sonra, e hala bir mesaj bile yok.
45 saniye sonra, belki ben göremedim ışıktan ya bir daha bakayım. alla alla. aramamış.
aa belki mail atmıtşır. yenileyeyim sayfayı. yok mu? üfff. facebook'tan yazmış olabilir. aha da mesaj var. beytepe'de gerçekleşen hayva... üfffff ben de beytepe'de hayvan katliami gerçekleştirmek istiyorum ama. öküz keseceğim direkt.
acaba aklına geliyor mudur aramak ya? ya da mesaj niye atmıyor ki? ben aramayacağım işte! o arasın. aramazsa kendisi bilir. alla alla. bir de onu mu düşüneceğim. şu telefona bir daha bakayım. aa mesaj gelmiş. üfff ben aveanın da 3g reklamının daa..."

neyi ne zaman ve niçin olduğuna bağlı olarak sıkıntı kat sayısı artan eylem beklemek. pasif de bir eylem. eylemsizlik eylemi, kendini yeme bitirme ritüeli.

bir de beklemeye değmek var ki, ayrı bişi o. bekliyorsun, beklediğin şey sonuçlanıyor sonra puu diyorsun bu muymuş. bazen tatmin etmiyor bazen de beklediğin gibi olmuyor.

öyle böyle ve şöyle işte.




3 Yorum:

eniGma's Kite dedi ki...
içi seni dışı beni yakar, söylesem faydası yok sussam gönül razı değil ve daha niceleri...

09 KASIM 2009 15:40
psaladin dedi ki...
Beklemeye inatla, daha da değer mi bilmeden – beklememeye inanmak peki… Lazım mı ya da böyle bir şey gerçekten var mı? Ne de olsa biz, şimdilik bilemediğimizden beklemiyor muyuz? Daha az önce, beklememem gereken birine, o halde sen de benden bekleme dedim. O beklememeler birbirini götürüyor mu? Sıfırlanmış mı olduk şimdi?
----------
Hadi hadi,
Reset.

09 KASIM 2009 15:41
Melike dedi ki...
tahmin ederek bekliyor olmalıyız. ya da bana öyle geliyor, bekliyorum çünkü beklenene (insan ya da durumdur) değiyor.
hep iyi bir şeyler olacak inancı olmasa yarın bile beklenmezdi, sanırım.

09 KASIM 2009 21:02

0 Kalem Kelam: