Pages

12 Aralık 2009 Cumartesi

bir kutu buldum ve hayatım değişti

18.11.09
11:30

bir kutu buldum ve hayatım değişti.

2 sün sonra sınavım varken ve ben de en az iki akşam çalışma kararı almışken bir makaleye bakmak istedim. odam da hemen her genç dağınık insan odası gibi dağınıktı. bulamadım. masanın altındaki 2 koliye bakayım dedim. dolabın üstündekiler anne kolisiydi ama masanın altındakiler çocuğun kolisi idi. tabii burda çocuk ben oluyorum, ne çocukluğum kaldıysa. işte bi' açtım tee vaktinde bana gerekebilecek de ne varsa içine koyup oraya sıkıştırmışım. içinden çıkan her şeye sevindim. bir sürü küpem oldu mesela, sonra hiç kullanılmamış rujlar falan çıktı içinden. keçeli kalemler çıktı bir de. 3 tane keçeli kalem setim oldu. evet biriktirici bir yanım var ve renkli şeyler görünce dayanamıyorum. ama valla kullanıyorum keçeli kalemleri. beni renkli şeylerin büyülemesi gibi bir gerçek olmasa da kullanırdım hem. ehmm neyse. işte makale de çıktı bir kaç tane. sonra tokalar çıktı, sonra küçük bir çanta çıktı. sonra katlanabilir bir tarağım vardı normalde çantamda dolandırıp gerekli yerlerde kafama dokundurmak suretiyle kullanmam gereken. sonra çıkanlardan en önemlisi olarak yaklaşık iki yıldır yok daha da fazladır ortalarda görülmeyen fotoğraf albümüm çıktı. kendisini bulamadığım için yıllığımıza koyamadığımız bir sürü fotoğrafla beraber. dijital makineler yaygınlaştığından beri tabii fotoğraf tab ettirip albüme koymak da yalan olmuştu ama kendimi yaşlı hissettim bir an. üniversitenin ilk yılında biz böyle filmli makineler kullanırken şimdi lüzumsuz olduğuna inandığımız arkadaşlarla sarmaş dolaş, neşeli keyifli,fotoğraflar çektirirken, saçlarım sarıyken, saçlarım siyahken, kardeşim benden kısayken(en çok burda hüzünlendim :P)annemle babam ikinci kez evlenirken yani annesi babası ayrılmış her çocuğun rüyası gerçekleşirken (ha yine bu rüyadan uyandık o ayrı), en yakın arkadaşım, dostum damla'yken, lisedeyken okulun son haftalarında arkadaşlara trip atarken(ciddi ciddi var öyle fotoğraflar,) sınavda lisedeki arkadaşlarım kopya çekerken(örtmenden rica etmiştik hocam sınavda rastgele çeker misinzi diye adam alenen yakalamış :) ), kardeşim ufacık boyuyla göbek atarken (yirim!) ve böyle böyle bir sürü şey. tabii kişisel albüm olduğu için benim kendi çektiklerim ve yaptırdıklarım yani tam bir ergenlik çağım vardı. hoş gerçi belki de hala ergenim bir takım psikologlara göre, ama onlara inanılmaz. deli oluyor onlar hem.

işte bir de şey çıktı. ımm yani, hani böyle eski sevgiliyle sevgiliyken kaybolan bir albüm olduğu için eski ama epeski sevgiliyle olan fotoğraflar. kendisinin hayatımda ve zihnimde pek anlamı kalmadığı için kararsız kaldım. normalde yırtıp atardım ama acaba bu benim geçmişim ileride geçmişimi atmış gibi hisseder pişman olur muyum diye derin zihinsel sorgulamalara girdim. neyse hala çıkabilemedim o sorgulamalardan.

işte beni yakan da o kutu oldu. hepsini ve daha fazlasını anneme anlattım gülüştük durduk. zaten albüme bakmak epey bir zaman alıp epey de bir muhabbete sebep oldu.

ha bir de tabii kilo bunalımına sebep oldu, ühü ama o zaman kaç bedenmişim ki ühü ühü diye sonlandırdım albüm faslını. ama kutunun içindekiler, içindekiler üzerine konuşmalar, konuşulurken açılan yani konuşlar, tatlıydı be. ben biraz daha odamı kurcalayacağım sanırım. belki bi sürü bi sürü şey daha çıkar.

ha evet bunları neden kutuya koyup kaldırdığım muamma,lakin zannımca odamı toplama seramonisini kısaltma girişimidir. öyle de düzenliyim.

ha bir de sınava o gece çalışmak yalan oldu.



4 Yorum:

eniGma's Kite dedi ki...
daha önce az buçuk kıyısından değindiğim için burada kişisel gelişim dingilleri gibi konuşmıcam olur her şey. her şey mümkün diye özetlicem.

bi de şunu eklicem:

geçip giden mmm
zamanlarıı mmm mm m
bir yerlerde buuulsam

sonraaaa üzülseeeeeeğğm
pa ra ra raaağm
üzüldüğüme üzüüüülsem...

=))

18 KASIM 2009 19:46
Melike dedi ki...
ve...

"...gözyaşıma dalıp dalıp, seni hatırlarım.

gittin şimdi sen, yoksun yanımda...
birşey istemem; neye yarar hatıralar..."

18 KASIM 2009 20:08
Bukle dedi ki...
bence odalarımız paralel... paralel odalar kuramım bundan ibaret. dün değil önceki gün ben de bir arada/bir kitap arasında korsansidici ile avel avel gülerken çekilmiş bir fotoğrafımızı buldum nerden baksan 6 yıllık. çogacayib!

18 KASIM 2009 20:18
Melike dedi ki...
oda eşim sensin demek ki :)

18 KASIM 2009 21:26

0 Kalem Kelam: