Pages

12 Aralık 2009 Cumartesi

Her Şeyi Askıya Almak/İnsanlık Halleri/Nisanın Hali

31.10.09
21:48
yazamıyorum. unuttum blogu dedim, 2 tanede kaldın dedi. ya da tem tersiydi, her neyse işte.

şimdi insanın kafası dolu olunca çoğunlukla çözülmemiş bir veya daha çok mesele mevcut oluyor. bu meseleler sadece kafada değil bedende de ağırlık yapıyor. sonra insan yoruluyor, sonra eylemsizlik en büyük uğraşı oluyor. keyif alınan şeylerden keyif alıyormuş gibi yapma aşaması var. kendini yemeye içmeye yazmaya verme aşaması. sonra kendini her bir şeyden çekme aşaması da var. ama bu aşamada maalesef kendini yemekten çekemiyor insan. burdaki insanın maalesef ben olduğunu belirtmeyi ihmal edeceğim.

ne diyordum ben?
ha bir aşama da kafa dağınıklığı aşaması. zamana bırakmak diye bir şey de var, ama o riskli. zamana bırakmadan sorunu çözmek de zor. o halde hem sorunu çözmeye çalışıp hem çok üstelemeyip ucundan da zamana bırakıp hiç bir şey olmamış gibi davranmak lazım. belki yani.

"üff laaan!" demek isterdim. hayatla ilgili teoriler kuruyorum. enee bu sefer doğru oldu diyorum, yine bir anda çöküyor. teori de üretmeyeceğim, genelleme de yapmayacağım diyorum. bu sefer de pusulasız kalır gibi oluyorum ama neyse ki beyinde otomatik yaftalama mekanizması var.

pfff!

bulacağım hayatın kanunu, önümüzdeki 60 yıl içinde. umutluyum.



2 yorum:

eniGma's Kite dedi ki...
"there are things in life."

diğer tüm kanunlar bundan türüyor sanırsam.

31 EKIM 2009 22:36
KCC dedi ki...
Sen üret açıklamalarına sana olmasa da başkasına faydalı olur belki. Meslekî olarak da ziyadesiyle tatmin edici bir durum olur hem de.

31 EKIM 2009 23:32

0 Kalem Kelam: