Pages

12 Aralık 2009 Cumartesi

Dolmuş Anıları ve Askerlik Anıları

16.11.09
10:04

evet yeni keşfettim.
-ikisini de anlatmazsanız çatlarsınız.
-"ben askerdeyken yine bir gün..." ile "ben dolmuştayken yine bir gün..." arasında teknik olarak hiç bir fark yoktur.
-askerlik anıları anlatanca manipüle edilebilir, dolmuş anıları edilemez zira her yeni gün bir yenisi eklenir.
-asker anılarında geçen arkadaşlar hakkında detaylı bilgi verilebilir, dolmuş anılarındaki gelip geçici insanlardır. (gerçi insan bir süre sonra duygusal bağ kurmuyor değil)
-asker anılarındaki sivil olmayan bireyler asker iken dolmuş anılarındaki sivil olmayan bireyler polistir(trafik polisi) ve ikisi de uf yapar.
-askerlik biten bir şeydir, dolmuş anıları bitmez.
işin özü anlatsam roman olur denileni kesinlikle dolmuş anıları olmalı. böylesine dinamik bir yaşantılar silsilesi olamaz. tekdüze geçmesi gereken ama bir türlü tekdüze geçemeyen yine de sıkıcı günlerimin sıradanlaşmaya başlayan ekşınının kaynağıdır dolmuş anıları. geçen gün yine öleyazdık be! daha n'olsun?

bu kadar.
şimdilik bu kadar.
sevgiler ve de saygılar.

not:buradan bugün beni yolda almayan dolmuş şoförünü esefle kınarken, aracına zorla da olsa bindiğim ulvi kişilik saygı değer şoförü saygıyla selamlıyorum.

0 Kalem Kelam: