Pages

12 Aralık 2009 Cumartesi

Dik-Kat

25.10.09
15:45
Elini klavyeye atıyors..
-Bak ne geldi aklıma? Baban böyle yaptı ya, şöyle olmal...
+Hı? Haa! yani olabilir belki.
-Sonra bi de aslında...
+Öyle diyorsan anne yani öyle olabilir de. Ama aslında olmayabilir de. Bilmiyorum.
-Pfff

İç ses: Hah sustu galiba sanırım. Sustu da... Ne yazıyordum ben ya? Demek ki yalanmış. Ondan unuttum... İyi de yalansa ne yazacaktım ki ben? Yalancı mıyım sanki? Cık cık cık ! -kınama efekti-

-dırınım dırınım!
+Hı? Ha!
-slm nbr?
+iyilik, senden?
-nolsun ya bi halini sorum ddm. npn?
+bişiler yazıyodum da, odaklanmaya çalışıyodum.
-aaa ne yazıosun ki?
+unuttum
-demek ki yalanmış.
(melike ileti yazıyor...)
-o diil de geçen gn noldu bilio musun yine mertle buluştuk euheheuehehe soracıma bana yrn napıosun dedi. bende işim var ddm ehehe ...
(melike ileti yazmadı ama söyleniyor...) (ne dedikoducu oldu bu msn yav)
+hmm iyiymiş de içeriden çağrıyorlar. kaçtım ben bye, sonra görüşrüüüüz
-hmm piki bys.
(ismini vermek istemediğim msn kullanıcısı temsili engellendi)

Hah! Evet hatırladııımm!..
-Ablaaaaaaağğ!
+Ne var lan?!
-Manyak mısın? Sevgilinden mi ayrıldın ? Yoksa regl mi oldun? Ne bu asabiyet?
+Parçalarım seni çocuk!
-Annneeeeeğ! Ne diyor duydun mu? Hadi gel de parçala, hadi hadi ahahahaha (ergen ama kötü adam gülüşü)
+Birikiüçdörtbeşaltıyedisekizdokuzon olmadı ya sakinleşmedim. Yalan lan o teknikler mekniklerde.

Evet. Yok bir şey. Dikkat de yok. Gitti. Kalmadı. Taze bitti.

+Anneeeğ! Gelsene konuşalım biraz. Ehiheiehehi!

0 Kalem Kelam: